SNEAKERSPOT: GRAILS - EPISODE 1 OF 10

SNEAKERSPOT: GRAILS - EPISODE 1 OF 10

Jordan 4 x Kaws.

תאריך השקה: 31/03/2017
ריטייל: 350$
כשג'ורדן מחליטים לעשות קולאב על הג'ורדן 4 רטרו, זה תמיד סימן למשהו מיוחד. אך הפעם, עשו כאן משהו באמת מיוחד.
מעבר להשקה הסופר אקסלוסיבית, שהייתה באתר של KAWS בלבד, וכמות הזוגות הקטנה שיצאה, הJordan 4 x Kaws זה אחד הזוגות היותר מיוחדים ומעניינים שJordan Brand הביאו לנו במאה הנוכחית, לפחות לדעתי.
הJordan 4 x Kaws נשמרה בצורה המקורית של ג'ורדן 4, אמנם קווז לקח אותה לקצה. עם ריטייל של 350$, ציפינו לחומרים מהטובים ביותר, ולא התאכזבנו לרגע.
הזוג מגיע מזמש אפור איכותי, כאשר על כל הנעל ניתן לראות את סימן ההיכר של קווז. כפות ידיים מכוסות בכפפות, עם שני איקסים מצויירים עליהם ( ועל כך נרחיב בהמשך ) .
נכנסים לSockliner, עור מעולה ורך למגע, שמרפד את אזור העקב. לשונית גם היא מזמש, ובמרכזה כמובן הסמל הידוע של Jordan, שמלווה אותנו בכל ג'ורדן 4. בעקב, במקום כיתוב הNike Air שמהדר קולאבים מיוחדים,
שוב הטאץ' האישי של קווז עם 2 איקסים.
הסולייה כמובן לא מאכזבת, וכמו שנייקי תמיד אוהבים לעשות כשהם רוצים להפציץ, קיבלנו כאן סוליית Icy Sole מרשימה מאוד, גם היא מעוטרת בכפפות מיקי מאוד עם סימני X.
בנוסף, הסוליה זוהרת בחושך, וכיבוי האור בחדר יהפוך את הגוון שלהם לירוק זוהר ( תמונות 1-5)
קצת על קווז, האמן שמאחורי שיתוף הפעולה:
בריאן דונלי, הידוע לכולנו בתור Kaws, הוא אמן ומעצב ידוע. קווז התחיל את דרכו כאמן גרפיטי, וכן כמאייר בדיסני. בתחילתו, קווז היה נוהג לצייר את סימן ההיכר שלו, סימני הX הידועים, על שלטי חוצות ופרסום ברחובות.
קווז החליף את פרצופי הדוגמנים בשלטי החוצות, בדמויות המצוירות שלו, כאשר במקום עיניים ישנם האיקסים האופיינים (תמונה 6 ) .
לגבי השם KAWS, אין משמעות נסתרת וזה בסך הכל צירוף אותיות שבריאן אהב. קווז החל את דרכו העצמאית בשנת 1999, כאשר שיתף פעולה עם מותג צעצועים יפני בשם "Bounty Hunter".
איתם, קווז הביא לחיים לראשונה את הציורים שלו לבובות. קווז החל עם המותג הראשון שלו, Kaws Companion, אשר ייצר בובות המבוססות על מיקי מאוס ( רפרנס נחמד לעבודתו בדיסני), עם הטאץ' האישי של קווז - האיקסים על הידיים והעיניים. (תמונה 7 )
לאחר ההצלחה האדירה שהבובות הביאו לKaws Companion, המוצר הראשון מבית היוצר קווז, שיתופי הפעולה החלו להגיע. עם הזמן, המימדים של הבובות גדלו, ואף הגיעו למימדים של פסלים. היום ניתן לראות פסלים של קווז ברחבי מוזיאונים בעולם ( תמונה 8)
במהלך השנים, קווז שיתף פעולה עם חברות Streetwear ואופנה רבות, ביניהן:
Supreme
A Bathing Ape
Undercover
CDG
Vans
Medicom Toy
Uniqlue
Dior
סאמפל אמרנו?
למי שתהה, הזוג שבידינו ויגיע לאירוע, הינו Production sample, כלומר אחד מהזוגות האחרונים שנייקי ייצרו, לפני שנכנסו לייצור המסחרי.
מסיבה זו גם תווית המידה היא תווית של סאמפל ( תמונה 9 ). עם זאת, אין הבדלים משמעותיים בין הזוג לבין הזוג שיצא לקהל הרחב.
Back to blog